2015 får vi hoppas blir ett riktigt Gott Nytt År med nya möjligheter för alla och envar.
Kan vi skapa en värld som välkomnar alla och som dömer människor efter deras gärningar och inte efter hudfärg, nationalitet eller andra kriterier? De finns till för att etikettera och sortera människor i vi och de, fast vi är bara vi hela tiden.
Lite fransk musketörsanda kan behövas i dessa tider En för alla, alla för en!
Jag avslutar med en önskan om ett fredligare 2015, ett mättare 2015, ett friskare 2015 och ett tryggare 2015 till alla i hela världen och speciellt till alla i Hallaryd!
Åsa Dahlström
